Wednesday 28 September 2011

Falling for Burgundy Shades

Burgundy Shades

Ten płaszcz kupiłam już jakiś czas temu, kiedy byłam jeszcze nieświadoma faktu że burgundowy będzie kolorem tegorocznej jesieni. Z początku nie byłam zbyt przekonana do tego odcienia i przekornie, to co spodobało mi się najbardziej to krój. Do koloru przekonałam się z czasem.
Już od dłuższego czasu miałam ochotę ubrać się ładniej niż zwykle. Więc kiedy tylko znalazłam tą sukienkę nie wahałam się zbyt długo do jej kupna. Kolejny plus - na prawdę dobrze wygląda w połączeniu z burgundowym odcieniem i tym samym moim ukochanym już płaszczem.

I got myself this coat a while back, when I was still quite unaware of the fact that burgundy will be THE colour for this fall. At first I wasn't very convinced to this shade and the thing that I loved most was the cut of the coat. The love for the colour came with time.
I felt like dressing up for quite a while now, so as soon as I found this dress I didn't hesitate too long about buying it. Another thing is - it goes really well with burgundy tones of my beloved coat.


Burgundy Shades

Burgundy Shades

Burgundy Shades

8 comments:

  1. piękny outfit !!! wyglądasz w nim rewelacyjnie ! a ta torba?! boska!

    no płaszcz to strzał w dziesiątkę - zazdroszczę !

    obserwuję!

    ReplyDelete
  2. ojj czuć jesień ;)

    pozdr. AL

    ReplyDelete
  3. I love your outfit! Burgundy is such a nice color :)

    ReplyDelete
  4. Love your trench and the color. Yeah I didn't think it would be the it color for the Fall either, hmm.

    De,

    Fashion Nostalgia

    ReplyDelete
  5. torebka zaiste zachwycająca! ja tam nie wiem,czy burgund modny,ale na pewno elegancki :)

    ReplyDelete
  6. Lovely colors & very stylish bag!

    K.
    http://www.bloglovin.com/en/blog/3008424/poshkay

    ReplyDelete
  7. great outfit*
    i just subcribed to your blog..hope u subcribe back,id love to comment some more..
    take care
    xx,Bisera

    ReplyDelete
  8. I love that coat! :)

    www.thefashionbowl.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze i wsparcie! ♥
Thank you for all the comments and support!